lørdag 4. desember 2010

Hærverk på julekransen min!

For nokre dager sidan henta eg ned frå loftet dei heimelaga julekransane mine. Dei er laga av naturmaterialer, eg lager ein eller to kvart år. På den eine kransen var der noke lysegult eg ikkje kjendes ved. Etter å ha studert det gule ei stund, fann eg løysinga. Det var restane av tørka hagtornfrukter. Noken hadde ete opp  fruktkjøtet! Mus på loftet! Makan! Eg gjekk fluksens til innkjøp av musefella "Rapp". Men så tenkte eg meg om. Det er no snart jul, og musene må no ha eit stussleg tilvære på loftet vårt. Og kanskje dei allereie har flytta ut? I alle fall til over jul skal  fella vere umontert. Så får vi sjå....

2 kommentarer:

  1. En skal jo være snille med hverandre nå i denne juletid, og mus hører jo også julen til :-)

    SvarSlett
  2. Musevisa av Alf Prøysen rinner meg i hu når jeg leser innlegget ditt.
    Kransen var nå fin lell den om musene har spist på den:)

    SvarSlett