torsdag 13. oktober 2011

Ipomeaen som kom inn fra kulden

Ipomeaen min har ikkje synest om sommaren. For kaldt! Lite sol! Regn! Nesten så eg høyrer klaginga. Og under haustoppryddinga ute, så sto den der klar med mengder av knoppar. Kald haustsol klarte ikkje å rulle opp dei fine spiralknoppane. Då tok eg plaststampen med ipomea og bar inn i stova. Rettnok etter først å ha sprøyta grundig med mi gladblanding mot gruff: Vatn, grønsåpe og akevitt! Etter to dagar inne tok ipomeaen imot meg om morgenen med 14 blomster! Det går ikkje an å ha ein bedre start på dagen!

2 kommentarer:

  1. Akevitt som sprøytemiddel var i overkant råflott synes jeg ;-) Du har ikke vurdert rødsprit i steden? Gjør samme nytten til en brøkdel av prisen. Ipomoean var flott da. Skjønner godt at du tok den inn på en liten "høstferie" :-)

    SvarSlett
  2. Vel, det kan nok synest råflott med akevitt! Men det var ein usmakeleg og vond akevitt, så derfor brukt i sprøytemiddel istaden for å hamne bakerst i skapet...

    SvarSlett