lørdag 14. januar 2012

Scarlett O'Hara

Frøpakken på bildet fekk eg i presang. Sorten heiter "Scarlet O'Hara" og eg spurde gjevaren om ho hadde lese "Tatt av vinden". Det hadde ho, og boka var "helt grei". Helt grei?? Min ungdoms store bokoppleving! Eg slukte historia om den bortskjemde, egoistiske og tøffe Scarlett O'Hara, frå den problemlause ungdomstida hennar, gjennom den amerikanske borgarkrigen og i dei vanskelege åra etterpå. Faktisk tok eg no fram boka frå hylla og bladde gjennom på nytt, og syntest ikkje at historia hadde tapt seg. Så det er eit godt namnevalg på ein knall raud ipomea!

1 kommentar:

  1. Her må jeg komme med en støtteerklæring. Jeg var 13 år. Det er sjelden at jeg har grått så mye av en bok, som da Rhett Butler sa han ikke ville ha Scarlet og hun ble liggende igjen i trappa. Sånn kunne ikke verden være!

    SvarSlett