torsdag 20. september 2012

Hadde eg lyst på sjokolade?

Eg bestilte på seinvinteren frø frå Gøteborg Botaniske hage. Her er nokre av plantene eg fekk fram. Men eg stussar over fargane! Sat eg med bestillingsskjemaet og tenkte på kor godt det hadde smaka med ein sjokolade? Utvalget kan tyde på det...
Dolichos lab-lab 'Ruby Moon' hjälmbøna
Ein flott klatreplante! Dessverre likte den ikkje kald og våt sommar, og var lett utriveleg. Eg tok planta inn for å hjelpe på trivselen, men det var også med inn ein koloni med bladlus så då bar det rett ut igjen.

Solenostemon scutellaroides 'Chocolate Mint' palettblad
 Ingen tvil! Sjokolade!

Scabiosa atropurpurea 'Black Knight' praktvädd


Nydeleg plante. Kom seint i blomstring, men står fint no i hausthagen.

Salpiglossis sinuata 'Royale Chocolate' trumpetblomma

Legg merke til dei lysegrøne flekkane på blomsten. Eg trudde først det var ein invasjon av kjempestore bladlus! Også her er det sjokolade i namnet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar