fredag 22. mars 2013

Rosmarin - favorittkrydder til lammesteik

No nærmar påske seg, og lammesteik står på menyen hos mange. Slik er menyvalet hos meg og, og kjøtet må krydrast med rosmarin, Rosmarinus officinalis. Eit fantastisk krydder med brukshistorie som går kanskje tusenvis av år tilbake. Namnet tyder "dogg frå havet". Eg har ein draum om å få sjå eit område med rosmarin i full blomst, men så langt har eg ikkje vore i middelhavsterrenget i rett tid. Men eg har gått tur i solvarme mellom store, grøne duftande rosmarinplanter, og det er er lykkeoppleving. Rosmarinen er ikkje lett å få til å overvintre. Mitt inneklima passer ikkje, så eg gjer ikkje lenger forsøk på å ha ei plante i vinduskarmen. Rosmarinen på bildet står altså ikkje hos meg. Denne flotte planta bor i eit veksthus, og har ein gartner til å stelle seg.... God Påske alle der ute og nyt lammesteika med rosmarin!



3 kommentarer:

  1. Rosmarin lukter jo så godt :)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Ja, Rosmarin må vi ha i påska!

    Kos deg du også! Klem

    SvarSlett
  3. Så fine blomstene var! Den tørkede i krukken min er ganske mye stusseligere... (men den fungerer fint til lammestek!)

    SvarSlett