lørdag 20. april 2013

Blodbegerplanta mi blomstrer!

I haust fekk eg tips om at det var enkelt å overvintre blodbeger, da blei dei enda flottere neste sesong... Så eg drog seinhaustes diger krukke inn i stova, der vart blodbegeret plassert attmed største vindauga.  Som kjent har vinteren vore kald i år, vi har hatt det varmt og godt inne, men det har ikkje vore ønsketemperatur for ei overvintringsplante. Det såg imidlertid ut til å gå bra, blodbegeret voks og tvinna seg rundt gardinstanga, og eg tenkte med gru korleis eg skulle klare å ordne opp i plantefloken. Og så oppdaga eg bladlus!! Men etter eit par omganger med grønsåpeblanding vart lusa borte. (Slett ikje dumt å bruke grønsåpespray inne, alltid nyvaskalukt) . Ompotting og nedhaling fra gardinstanga gjekk no på eit vis, og her er resultatet idag.


2 kommentarer:

  1. Sådde blodbeger i vinter, ei plante har overlevd og den er jammen ingenting å skryte av. Er det mulig at den kan vokse seg så fin og stor som din, lurer jeg på?

    SvarSlett
  2. Jeg tror jeg må prøve å overvintre de små frøplanene jeg har - hvis de overlever sommeren først :) De er flotte når de blomstrer !

    SvarSlett