tirsdag 16. september 2014

Hyllest til "New Dawn"

"New Dawn" er rosa frå barndommen min. Ho sto nedanfor trappa, og når vi sat på hagebenken oppe i inngangspartiet kunne vi kjenne den gode dufta. Alltid frodig med mørkegrøne blad og mengder av nydelege, lysrosa roser. Eg kan ikkje hugse anna enn at "New Dawn" produserte roser i overflod - sjøl i dei regnfulle og kalde somrane på Sunnmøre. Så kva gjer eg når det her i heimen vart ein ledig plass ved husveggen på grunn av grøfting? Før noken andre kom meg i forkjøpet om kva som skulle plantast, styrta eg avgarde og kjøpte "New Dawn"! Lykke!


2 kommentarer:

  1. Den rosen står øverst på ønskelisten min! Jeg synes fargen på den er så nydelig!
    Hilsen Anne-Kristin

    SvarSlett
  2. Jeg kaster meg på din hyllest til New Dawn, den flotteste og tøffeste klatreren:) Jeg minnes den frodig og blomsterrik i min barndoms hage. Jeg gjorde som deg; løpte og kjøpte før andre fikk den ledige plassen i bedet. Den ga masse blomstring allerede første sesongen. Grattis med din!

    SvarSlett