tirsdag 10. august 2010

Tigerrose


Her er mitt bidrag til den store rosekonkurransen! For nokre år sidan vart det ein ledig plass i hagejungelen min, og eg bestemte da at der ville eg ha ei rose. Eg er svært glad i dei gamle prestegardsrosene mine, og valgde derfor Austinrosa "Mary Rose" som har mange av dei same kvalitetane som gammeldagse roser. "Mary Rose" har ikkje skuffa meg. Hardfør og sunn med nydeleg duft. Rosene er velfylte, bladverket vakkert og den er remonterande. Kva meir kan ein forlange av ei rose?

2 kommentarer:

  1. Nydelig kandidat, veldig hyggelig at du vil være med på konkurranse!

    Og du. Fint at du reagerte, du hadde gått i søplefilteret mitt (det er noe som skjer feil av og til uten at jeg begriper hvorfor). Jeg pleier å sjekke en gang om dagen, men flott at du sa i fra :)

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde av en vakker rose :)
    Headerbildet ditt tok helt pusten fra meg!

    SvarSlett