mandag 7. juli 2014

Norsk tsatsiki med ramsløk og løpstikke

Det er lenge sidan sist eg gav lyd frå meg! Men Tigerlilje har ikkje visna, det har berre vore ein travel vår og forsommar med mange prosjekt. Eg har ikkje vore inne her sidan innlegget mitt om seiersløk, så eg vil følge det opp med eit par oppskrifter. Rett nok litt langt ute i sesongen for ramsløk, men oppskriftene kan sikkert brukast på seiersløk også.

Norsk tsatsiki med ramsløk og løpstikke

1/2 l youghurt
2/3 agurk, skrelt, frøkjerner fjerna, revet
3 - 4 ramsløk med blad, blomst, løk, finhakka
2 ss løpstikke eller annan urt
Litt salt
Din beste olivenolje

Ha youghurten i eit kjøkkenhandkle og heng han opp eller legg i ei metallsikt så han får rent av seg. (Den revne agurken kan og gjerne få renne av seg ein del væske.)  La youghurten henge minst 30 minutter. Bland alle ingrediensane unnateke oljen og la stå så lenge du har tid til. Rør inn litt olje like før servering.

Ramsløpuré

500 g ramsløk
2 ss salt
2 dl olje

Alle deler av ramsløken kan brukast, blad, blomsterknoppar og løk. Skyll og tørk ramsløken godt. Ha han i ein blender med salt og olje. Køyr lenge slik at blandinga vert jamn. Ha på glas og hell over litt ekstra olje slik at ramsløken vert dekt. No har du eit flott utgangspunkt til kryddersmør, dipp eller til pasta.

Eg har ein samleperm med oppskrifter som heiter "Urter, krydder, sopp og villgrønt". Det er sjeldan eg har notert ned kvar eg har saksa oppskriftene, men desse er ifrå Andreas Viestad og Nøring ANS i Øystese.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar