onsdag 18. mars 2015

X-faktor svart og grøn

Så var det innspurten, og her har eg ein soleklar kandidat! Ifjor var eg i Koblenz og ute på Deutches Eck, landtunga der Mosel møter Rhinen. Eit flott område med statuer og beplantning, og der såg eg eit bed med ein fantastisk, svart daglilje! Wow! Eg hadde ikkje sett maken. Det var ikkje heilt lett å kome til bedet, eg måtte klatre opp over murkanter og pådro meg sinte tyske blikk. Attpå alt hadde eg gløymt fotoapparatet og måtte bruke mobilen... Vel heime etter turen, kva møter meg i hagen? Ein nydeleg, svart daglilje som etter mange år endeleg hadde funne det for godt å blomstre! Og nesten heilt lik dei eg såg i Koblenz! Fullstendig glømt bort av meg at eg hadde planta eingong. Heldigvis hadde eg namnelappen: "Night Beacon".


8 kommentarer:

  1. Dagliljer er noe av det mest sprudlende i hagen! Lykke til!

    SvarSlett
  2. He-he! Syns jeg ser deg klatre på jakt etter dagliljen, men hva gjør en ikke for en vakker blomst!
    Den er helt nydelig!
    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Nydelig daglilje! De er så fine selv om de bare blomstrer en dag. Men til gjengjeld har de jo stadig nye knopper som venter på å åpenbare seg. Ha en fin dag og lykke til!

    SvarSlett
  4. Flot blomst. Held og lykke i konkurrencen.

    SvarSlett