søndag 13. september 2015

Eg har sett Moseplassen!

I år var Moseplassen med på lista over "Åpne hus 2015" her i byen. Anne hadde sagt ja til å vise fram hagen sin, så dit skrangla eg i veg med blåtrikk nr. 19 Ljabru. Der vart eg - og mange andre - tekne vel imot av Anne. Hagen var så sjarmerande og flott planlagt, og til stor inspirasjon for oss som møtte opp. Dessverre hadde eg gløymt både fotoapparat og mobil, så ingen bilder! Men eg har funne fram frå arkivet mitt maken sommerfuglbusk som var brukt på Moseplassen. Dei lilla blomsterrankane var så nydelege i samplanting med høge hauststauder der alle fargenyansane såg ut til å vere tilpassa kvarandre. Tusen takk for at du ville vise fram hagen din, Anne!



Apropos blåtrikk nr. 19 til Ljabru, på turen tenkte eg på barnediktet til André Bjerke - lest utallege ganger for barn her i heimen - der han nemner Ljabru. Diktaren var tydelegvis inspirert av det uvanlege namnet. Her er første vers:

Fru Barbro von Kobro
som bodde på Ljabru
hun matet sin hubro
fra Ebro med tebrød
men det finn den feb´r av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar