torsdag 2. juni 2011

Bytreportrett - Raud hestekastanje


Eg legg alltid merke til offentlege og private plantingar i byen.  Det hender eg jublar over spenstige valg av planter og tre, og  idag vil eg presentere eit tre som eg synest er vakkert!  Det er raud heste- kastanje - aesculus x carnea. Det er ikkje så mange av dei på min kant av byen, men eit kjent forsikringsselselskap har planta ei rekke med raud hestekastanje mellom motorvegen og kontorbygningen. Og eg gled meg stort over trea i blomstringa! Den raude hestekastanjen på bilda står i eit plenområde i tilknytning til ei større rundkjøring.  Treet er mindre enn den vanlege hestekastanjen, og er heller ikkje så riktblomstrande. Men det  tek treet igjen med utruleg vakre blomster!

1 kommentar:

  1. Så fine! :) Man burde kanskje fortelle hvor de kan beskues, men det blir vel snikreklame?

    SvarSlett