torsdag 16. september 2010

Rosenmarmelade Mit Aronia og diverse anna etandes

I Berlin var eg på staudemarknaden. Marknaden vart arrangert i den botaniske hagen. Det var ei fantastisk oppleving for hage- og planteinteresserte! Og eg var ikkje åleine der, folk møtte opp med trillevogner for å frakte planteinnkjøpa sine heim.
I utlandet er eg alltid på jakt etter "grønt på glas", nye kryddervekster og grønnsaker. Her er nokre bilder av det eg fann:

Til venstre Rosenmarmelade Mit Aronia. Eg har ikkje smaka på den, venter på rette anledninga til det..
Glaset til høgre er tindvedgelé. For
nokre år sidan fekk vi ny sykkelveg i nabolaget, og i feltet mot bilvegen vart det planta tindved. Eit spenstig valg! Dessverre trivdes ikkje plantene noke særleg, og vart fjerna. Eg har kjøpt svensk tindvedgelé tidlegare, og har samla på etiketten. Der stod det nemleg: "Tilverkat av utvalda bær från Lappland. Solmogna under midnattsol i Europas siste vildmark" Så no veit vi det!

Produsenten av rosemarmeladen hadde til salgs denne rosa. Eg måtte berre ta med bildet, er den ikkje vakker? Dersom eg husker rett, heiter den "Nostalgie Tantau".

Staudetyttebær! Det var noke nytt for meg! Buskene med gule bær/frukter er tindved. I Tyskland er tindved mykje brukt, særleg på grunn av stort innhald med C-vitamin. Eg kjenner ikkje til bruk av tindved i Norge. Det må no vere eit problem å plukke bæra...

Og så var det avdeling for blomster som kan etast! Her var det stor trengsel, men eg klarte å alboge meg fram til ein kjeks med blomstersmør. Det smaka forresten ikkje noke særleg, mest smør...

Dette er mangold. Ein grønnsak eg ikkje kjenner til. Her var den brukt i eit blomsterbed, sikkert på grunn av ein fantasktiske farge på stilken. Kanskje eg kan prøve å dyrke mangold til neste år?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar