søndag 2. januar 2011

Nyttårshelsing med misteltein

Eg har no bak meg det første året som hageblogger. Og det har vore ein stor, positiv oppleving! Både det å kunne formidle min eigen hage- og planteglede samt  lese alle blogginnlegga! Takk til alle der ute for morosame, lærerike og flotte innlegg! Eg har hatt så mange hyggelege stunder med hagebloggane ute på nett! Nyttårsforsett er at eg skal verte flinkare til å legge igjen kommentarar på sidene eg er innom, samt svare dei som har lagt igjen kommentarar hos meg. Det har gledd meg stort, tenk, det er noken der ute som les meg! Tusen takk! Ettersom jula enno ikkje er over, legg eg ved eit bilde av misteltein. Og berre så det er sagt, det var ingen som kom og ville kysse meg medan eg sto der under mistelteinen og tok bilder.....

2 kommentarer:

  1. Du verden, for en flott misteltein.

    Ønsker deg et riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Eit godt nytt år til deg og! Den fine mistelteinen veks i Botanisk hage på Tøyen.

    SvarSlett