lørdag 29. juni 2013

Eg vil ha eit syttitals-bed!

Det sipregnar. Skikkeleg vått ute. Så alle uteplaner er lagt bort, og istaden hygger eg meg med blomsterbilde og høyrer på musikk. I dag tek eg fram - som motvekt til regnveret - dei mest lysande, oransje blomstrane eg har. Og det er ein knallfarga valmue som eg fekk av ei veninne med garanti om at ho var kvit..... Dernest er det ein ballblom der namnet er heilt borte for meg, og så årets klatreplante: Thunbergia gregorii 'Gregory'! Desse kunne vel vere utgangspunkt for eit syttitals-blomsterbed. Eit bed med blomster i oransje, gult, beige og brunt. Der stoppa det opp. Eksisterar det brune blomster, og då meinar eg melkesjokoladebrune. Kom gjerne med forslag!




4 kommentarer:

  1. Så fine blomstrer, så synd at du har så dårlig vær hos dæ, her har vi lettskya sol, sky, og 24 grader, så her i nord er det foreløbig vært en nydelig sommer.

    Ha ei fin helg, håper sola kommer .

    Lisbeth :)

    SvarSlett
  2. Orange blomster er varme og fine. Ja, det er trist med alt regnet. Jeg forter meg ut mellom hver skur, for å nyte hagen. Nå vil vi snart ha sol.

    Ha en fin søndag. Klem

    SvarSlett
  3. Fine! :) Kanskje noe slikt kan fungere sammen med, for den rette 70-tallsstemningen? http://directwordsmedia.com/homeandgarden/wp-content/uploads/2012/12/Rarest-flower-Chocolate-Cosmos.jpg, http://static6.depositphotos.com/1057855/572/i/950/depositphotos_5725008-Brown-flower.jpg

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelege kommentarer og link til brune blomster!

    SvarSlett