torsdag 5. september 2013

Frå hagen min akkurat no

Det har vore ein slik fin haust med langvarig blomstring i hagen! Så mykje å glede seg over! Først er det revehalen, Amaranthus, som har strekt/senka seg til nesten ein meter. Og tenk, det var eit frø frå i fjor som spirte i kannakrukka  inne til driving. OK, greit tenkte eg, då skal du få ein sjanse og bli med ut i hagen. Snakk om flott resultat!


På hagebordet står det som - kanskje - heiter ein rosenknopp pelargonia. Eg har hatt han i mange år, og namnet har blitt borte for meg. Fin uansett!


Her er dusksalvie 'Pink Sundae' og ein god del anna. Favoritthjørnet til humler og bier!


3 kommentarer:

  1. For en flott blindpassasjer du fikk deg. Godt du lot ham få en plass i hagen :)
    Den fine høsten vi har nå må bare nytes. Håper det fine, milde været varer lenge.

    SvarSlett
  2. Den revehalen var praktfull! :) Frøene av enkelte Amaranth'er skal visst være både gode og sunne, men jeg har ikke testet det selv ennå...

    SvarSlett
  3. Frodig og blomsterrik september hos deg. Dusksalvien var nydelig. Nå er jeg glad for at jeg la dem med i bestillingen til Imepecta her om dagen:)

    SvarSlett