søndag 30. mars 2014

Storfint besøk i juleneket

Kornbandet frå jul heng fortsatt ute i leddveden. Som rimeleg er har det ikkje så mykje fuglebesøk lenger, mest frå storfamilien pilfink som bor under garasjetaket. Frå godstolen min i stova har eg fri sikt til juleneket, og her ein dag bråvakna eg. Der var noke digert i neket! To kaier hadde funnet fram til kornbandet og leita etter dei siste kornrestane. Kaier er ikkje vanlege her i strøket. Det er sjeldan dei viser seg, så dette var eit besøk eg sette pris på. Det eg også la merke til var at dei lokale skjorene og kråkene dukka opp, og markerte - trur eg - at hagen min høyrde til deira revir. Bildet har eg funne på nettet, eg kunne no ikkje styrte ut med fotoapparat og forstyrre kaiene i måltidet!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar