søndag 27. juli 2014

Issoleie og geiterams

Mannen min og eg har gått tur i fjellet i sommar. Han har god kondisjon og dårlege kne, eg har dårleg kondisjon og gode kne så då heldt vi omtrent same tempo. Det er nokre år sidan sist eg gjekk heile dagen med sekk, og det var tungt nok enda eg sløyfa både lue, votter og regntøy... (Men Fjellfloraboka var med!) Gode dager å gå slik i fjellet! Ikkje minst fordi ein treff så mange hyggelege folk på hyttene å prate med. Vi møtte bl.a. ein gut på 16 år som hadde starta fotturen på Stadt med mål Trysil, altså på tvers der Norge er breiast. No hadde han nådd fram til Sognefjellet der han fekk følge av mor og hund nokre etapper. Så det er ikkje alle ungdomar som sit inne heile dagen med dataspel!

Fjellbildet viser Hurrungane med Fannaråki til høgre.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar