lørdag 18. juni 2011

Blomstring i kaoshagen

I hagen har eg mest blomster om våren og tidleg sommer.  Har ikkje fått til det med jevn fordeling av blomstring ut over heile sesongen, det er mykje innfallplanting hos meg.  I alle fall, her er nokre av plantene eg gled meg over akkurat no!

Hakeliljene sette eg til driving inne i mars.  Etter vel ein måned blomstra dei! Hyggeleg det, men det var no slett ikkje meininga.  Heldigvis kjem dei også med blomstring ute.  Blomsterstilken kjem ikkje frå midten av blada, men frå sida på løken. Rare greier.


Her er primula 'Green Lace'.  Uvanlege blomster, men planten er herdig og klarte seg gjennom den strenge vinteren utan problem.  I år må eg prøve å samle frø, det er mange som synest det er ein fin primula!









Eg skreiv ein gang at eg hadde valmuer og akeleier overalt i hagen.  Skulle også ha teke med dei gule revebjellene!













Her er sibiriris i ein nydeleg, lilla farge.  Legg merke til den gule blomsten på bildet.  Det er gul valmue- søster, og her jobber eg intenst for å rydde dei ut av hagen! Dei frør seg hemnings- laust, og til no har eg ikkje lykkast i å få dei bort.





Eg er glad i hageiris.  Dette er ein sort som det er ein del av i dei gamle hagane i strøket.

1 kommentar: