lørdag 13. august 2011

1000 åpne hager - Netthagevandring hos Tigerlilje

Hagen min er nok på det finaste om våren og forsommaren.  Det å plante lurt slik at det er blomstring ut over seinsommar og haust, det har eg ikkje fått til... Men når eg no var ute, så kom eg til at der var faktisk var ein god del planter i blomst!  Så her er bilder frå hagen min idag:



Kanna her eg i krukker.  Flott blomst, men eg skulle ønske litt rikare blomstring.
Blodbeger!  Fantastisk dekorativ sommer-
plante.
Kan anbefales!


I si tid gjekk eg til innkjøp av såkalla jordbær- krukke. Same kva eg planta i krukka syntest eg det var lite vellykka - heilt til krukka vart brukt til oxalis.
Reveamarant - fin sommerblomst.
Hosta er nydelege stauder.

4 kommentarer:

  1. Mye fint som blomstrer til deg ennå ser jeg. Imponert over hvor frodig blodbegerene og klematisen din blomstrer! Mine er ikke SÅ flotte.

    Klem Frøya-Heidi

    SvarSlett
  2. Her har du mye flott blomstring. Virkelig overdådig blomstring på klematisen. Så fin reveamaranten er.

    SvarSlett
  3. Her var det masse fint, enda så sent på høsten det er. Takk for titten.

    SvarSlett
  4. Takk for besøk og kommentarer!

    SvarSlett