søndag 9. oktober 2011

Gul valmuesøster - i gruppa nesten ugras
























Idag passer det å sette strek for hagesesongen ute. Krukkene med hakeliljer, engletrompet og afrikalilje er i hus, kannaknollane er lagra i kjellaren, og eg har sanka blomsterfrø. Det er ikkje noke som blomstrar i hagen lenger - trudde eg! Men den gang ei, bak søylegrana står triumferande i blomst gul valmuesøster. Eg gjorde stor innsats i hagen i sommar med å utrydde gul valmuesøster, og trudde eg hadde kontroll... Søstra har ein imponerande evne til å så seg sjøl, og i motsetning til vanlege valmuer ikkje så enkle å røske opp. Eg må medgi at planta er flott og lysande gul der den står, og så kan det vel ikkje produserast modne frø på denne tid? Konklusjonen er freding akkurat no, men neste sommar, då er det opp og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar