mandag 2. april 2012

Tid for å grave opp jordskokken

Endeleg er snøen heilt borte frå hagen og så lite tele i jorda at eg kan grave opp jordskokken. Det er så fantastisk, tenk grave opp fine og friske røter, klare til bruk! Mine jordskokkar ligner ikkje på dei eg ser i butikken, men meir på digre ingefærrøter. Så i går var det dags for jordskokksuppe. Med det same jordskokken kjem opp av jorda så er dei kvite og fine. Dersom eg ventar litt med bruken, så må dei skrellast. Her er kortversjon av suppeoppskrifta: Jordskokk i skiver brunast lett saman med løk og kvitløk. Kok i 15 minutt i ein blanding av lettmelk og vatn med ein grønnsakbuljongterning pluss litt persille dersom det er i hus. Mos blandinga med stavmikser, smak til med sitron. Og det er det!

4 kommentarer:

  1. Høres veldig godt ut! Jeg er så heldig at jeg skal få noen jordskokk av ei venninne, og gleder meg veldig til å prøve den ut!

    Ønsker deg en fin mandag.

    SvarSlett
  2. Vi hadde jordskokk suppe sist helg, herlig! De er flotte grønnsaker som krever lite.Rart ikke alle dyrker den :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig med en skvett hvitvin oppi også! Og litt ved siden av selvfølgelig...

    SvarSlett
  4. Mine jordskokk ligner også på store ingefær. Snart blir det både suppe og purè her også.

    SvarSlett