onsdag 8. mai 2013

Humleholk og humler

Eg fekk i julepresang for eit par år tilbake ein humleholk. Innkjøpt på Naturskyddsføreningen i Sverige, og holken var designa for jordhumler. Den skulle altså gravast ned, og det fulgte med eit 40 cm langt innkrypingsrør! Eg er glad i humler, og ønsker å legge til rette for dei i hagen min. Holken var graven ned, men ingen humler flytta inn! Det er nok ikkje så enkelt å få humlene til å finne fram. Om hausten grov eg opp holken, og då bar den spor av å ha vore bustad for saksedyr....No i år har eg sett holken på veggen utan innkrypingsrør. Til informasjon, botnen i kassa er dekka med ca 3 cm trespon.


Og så må eg ta med mitt favorittbilde av humle. Denne humla jobbar iherdig i den kvite julerosa mi. Julerosa er den første stauden som blomstrar i hagen min, til like stor glede for meg og humlene!


1 kommentar:

  1. Tusen Takk for et godt tips, tenker denne kanskje skal prøves ut hos meg :)

    SvarSlett