torsdag 21. november 2013

Julemarked i Botanisk hage på Tøyen

Laurdag 30. november frå 11.00 - 16.00 er det julemarked i Botanisk hage. Dette er eit lite utemarked, men kvaliteten og utvalet på varene er verkeleg bra! Her er ein link til BhVs webside som viser litt av utvalet. I tillegg er det eit barnevennleg marked der hesten frå KØBB tek barna med på køyretur i hagen, og i år skal det og vere sang og gang rundt det store juletreet. Vel, kanskje ikkje så mykje gang ettersom både "Jeg gikk meg over sjø og land" og "Så går vi rundt om en enebærbusk" står på repetoaret...Botanisk hages Venner skal selge rognebærgelé laga av rognebær frå Botanisk hage. Vi får tru dei smaker ekstra godt.



2 kommentarer:

  1. Takk for tipset. Botanisk hage er min nærmeste nabo, men hadde ikke fått med meg det. Så koselig det så ut. Skal ta meg en tur.

    SvarSlett
  2. Det blir hyggelig! :) Skal ta turen!

    SvarSlett