fredag 15. november 2013

Nesten kolibri...

Eg har alltid vore fasinert av sommerfuglar. For ein del år tilbake ville eg starte sommerfuglsamling, men der møtte eg veto i familien.  Familien sa at uansett kor kort liv sommerfuglar har så skulle det levast ut, og ikkje forkortast av meg. Med digitalt kamera har fotografering av sommerfuglar vorte enklare. Her er to sommerfuglbilder frå ferien i sommar. Den første sommerfuglen heldt til i eit blomsterbed i byen Szombathely i Ungarn, og det var då mannen min ropa: "Kolibri!". Inga dårleg samanligning forresten, sommerfuglen svirra i lufta og sugde nektar med lang snabel. Eg trur det må vere  dagsvermaren Macroglossum stellatarum. Den neste sommerfuglen var lett sliten, og sat på ein murkant rett bak Stephansdomen i Wien. Ifølge boka kan det vere Stor snabelsvermer, Deilephila elpenor. Og eg medgir idag at det kjennest bedre å ha sommerfuglar på foto enn på knappenåler....



2 kommentarer:

  1. Det er ikke vanskelig å skjønne at mannen din ropte Kolibri...
    Så morsomt å fange ukjente sommerfugler/svermere (med kameraet) på ferieturer. Godt gjort at du klarer å artsbestemme dem i tillegg. Det høres ut som en spennende hobby!

    SvarSlett
  2. Fine! Godt å høre du fremdeles ikke er fristet til å feste dem på plater. Det er dessuten mye enklere med et kamera i vesken enn en håv!

    SvarSlett